آخرین بروزرسانی پرتال: 03 آبان ماه 1397

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کردستان را به اطلاع میرساند:

1- تارنمای  اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کردستان مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب میز خدمت) از طریق "تماس با ما" را دارد. در این قسمت شما میتوانید با سه حوزه مدیریت، فناوری اطلاعات و روابط عمومی اداره کل ، بصورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.

2- حوزه پاسخگویی میز خدمت - برای ارتباط با ریاست اداره کل به قسمت ارسال پیام به مدیرکل ، و برای برقراری ارتباط با سایر حوزه های به قسمت فناوری مراجعه نمایید.

3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

4- تارنمای  اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کردستان  بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.